صنایع پی وی سی ایران

صنایع پی وی سی ایران

صنایع پی وی سی ایران تولید کننده مصنوعات پی وی سی در ایران و خاورمیانه
صنایع پی وی سی ایران

صنایع پی وی سی ایران

صنایع پی وی سی ایران تولید کننده مصنوعات پی وی سی در ایران و خاورمیانه

مزایای استفاده از پنجره های UPVC چیست؟


پنجره های UPVC هزینه مناسب/سود بیشتر:

پنجره های upvc دو مزیت دارد یکی هزینه کشخص و کم و دیگر طول عمر بالا . فریم های چوبی 20-30 درصد گرانتر از پروفیل پی وی سی بوده و پنجره های آلومینومی تا 30 درصد پر هزینه تر از پنجره پی وی سی است. با توجه به خاصیت باقوه ذخیره انرژی پنجره های پی وی سی و حداقل نگهداری این محصول در طول چرخه 50 ساله عمر ، استفاده از آن یک پس انداز بلند مدت است.

پروفیل یو پی وی سی با دوام و عمر بال پالا و سازگار با محیط زیست

 پنجره های UPVC نگهداری آسانی دارند:

با توجه به کیفیت بالای پنجره های یو پی وی سی تعمیر و نگهداری این پنجره ها در حداقل بوده و بسیار ساده است. قاب های چوبی دارای پوشش شیشه ای نیاز دارند هر 2 سال یک بار شیشه آنها تعویض شده و هر 5 سال یکبار رنگ آمیزی مجد گردند. آخرین تکنولوژی گرانول های پی وی سی در برابر نور بسیار با دوام است. با توجه به خواص پی وی سی و نگهدار آسان آن تنها چیزی که شما برای تمیز کردن فریم های صاف آن نیاز دارید مایع ظرفشویی است.

در و پنجره یو پی وی سی مقاوم بادوام و سازگار با طبیعت

پنجره های UPVC، بطور قابل توجهی با دوام هستند:

برخلاف پنجره های چوبی پنجره های پی وی سی عمر بالایی دارند. کیفیت بالای این پنجره ها باعث دوام بلند مدت آنها شده وعملکرد سطح آنها را بالا نگه داشته است.  این چرخه عمر حداقل 50 ساله سرمایه گزاری مناسب در حفظ ارزش های یک ساختمان است.

پنجره های UPVC  در تعادل کامل سازگار با محیط زیست  

پنجره های پی وی سی 100% قابل بازیافت بوده و با اطمینان باعث صرفه جویی در منابع می شوند. و از طرفی دیگر 4 درصد از انرژی جهان صرف تولید پلاستیک می شود و 1 درصد از آن صرف پی وی سی می شود این در حالی است که 40 در صد از این منابع صرف گرمایش و سرمایش ساختمان ها می شود که قابل صرفه جویی است. علاوه بر بازیافت 100 درصدی دوام بالا و آلودگی سطحی کم پروفیل پی وی سی و سازگار بودن با محیط زیست کمک به حفاظت از محیط زیست می شود. پنجره و پروفیل یو پی وی سی نسبت به پنجره چوبی در فرایند تولید نیز هزینه کمتر و مصرف انرژی کمتر دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.